Můj e-shop

Reklamácia tovaru

Reklamácia tovaru

V prípade reklamácie tovaru zakúpeného v našom e-shope vezmite prosím v úvahu nižšie uvedené body:

  • Reklamovať nie je možné vady, ktoré vzniknú bežným opotrebovaním alebo používaním tovaru k iným účelom, než na aké je vyrobené.
  • Ak sa jedná o vadu iného charakteru, tovar skontrolujte a uistite sa, či nie je znečistené alebo inak hygienicky závadné.
  • Následne tovar zabaľte a spolu s vyplneným reklamačným formulárom a s faktúrou alebo dokladom o zaplatení odošlite.
  • Tovar prosím pošlite na adresu Reklamácie, MAXIS a.s., Na Potůčkách 163, 757 01, Valašské Meziříčí, Česká republika.
  • Reklamovaný tovar nie je možné odoslať na dobierku.
  • Reklamáciu vyriešime do 30 dní (tovar posielame k posúdeniu vady výrobcovi) a o jeho výsledku budete informovaný telefonicky, alebo e-mailom.

 

PDF ikonReklamačný formulár k stiahnutiu

 

x

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie